2011-04-17 | 10:18:40

En underbar dröm och något jag längtar till!

EN UNDERBAR DRÖM!
Måste bara berätta om min dröm i natt..åh..den var helt underbar!
Justin Bieber va i serige och sjöng och då sen såg han mig och typ tog upp mig på scen (eller något sånt)
Sen så stannar han i 1 månad och vi träffas typ varje idag i den månaden och sen så pussar han mej på pannan och säger du är underbar! Sen blev vi tillsammans och flytta till USA :D (synd att den bara var en dröm)

NÅGOT JAG LÄNGTAR TILL!
Jag längtar till sommaren..början av sommar lovet.. Dagen efter skolavslutningen ska jag dra till Florida..
Med familjen men vi ska åka runt lite så jag kommer även åka till orlando och gå in på UNIVERSAL STUDIOS, för er som inte vet vad det är så googla det nä bara drev.. men det är som ett stort nöjesfält med massor av karuseller asså det är ju disney world och allt sånt där! hihi längtar till det och till solen (A)


Jag i Grekland förra året !
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: